Hoelang van te voren moet ik mijn huurcontract opzeggen?
Swartbox hanteert één volledige kalendermaand opzegtermijn. Bijvoorbeeld wanneer je opzegt op 18 augustus betekent dit dat je de volledige maand september nog huur betaald. Zeg je je huurcontract op 30 augustus, ook dan betaal je de volledige maand september nog huur.
Hoe moet ik na het opzeggen van mijn overeenkomst de opslagruimte opleveren?
Wij verzoeken je de opslagruimte leeg en schoon op te leveren. Wanneer de opslagruimte schoon is vragen wij de huurders een foto te sturen van de lege en tevens schone opslagruimte. Indien je zelf een slot hebt geplaatst op de opslagruimte, kan je deze eraf laten. Mocht je het slot van Swartbox huren, dan dien je deze weer in te leveren. Zodra de opslagruimte leeg én schoon is verzoeken wij je om een e-mail te sturen naar administratie@swartbox.nl. Wanneer wij tevreden zijn over de staat van de opslagruimte en het opzegformulier retour hebben ontvangen, dan kan je de betaalde borgsom binnen 6 weken op je rekening verwachten.
De overeenkomst is opgezegd maar ik heb de opslagruimte toch langer nodig. Wat moet ik nu doen?
Het beste is om dit zo snel mogelijk aan ons door te geven, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat je in je eigen opslagruimte kan blijven. Mocht jouw opslagruimte al gereserveerd zijn door een nieuwe huurder dan zoeken wij samen met jou naar een passende oplossing.
Ik heb mijn huurcontract opgezegd, maar er is toch huur afgeschreven. Wat moet ik doen?
In dit geval adviseren wij om contact op te nemen met Swartbox. Dit kan via ons telefoonnummer: 010-714 25 79 of stuur een e-mail naar: administratie@swartbox.nl. Houdt er rekening mee dat het bedrag van de laatste huurmaand wordt afgeschreven en deze niet verrekend wordt met de borg.
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Een adreswijziging is voor ons geen probleem. Dit kan makkelijk door het sturen van een e-mail naar administratie@swartbox.nl. Wanneer we de adreswijziging hebben doorgevoerd, ontvang je een e-mail ter bevestiging.
Met wie kan ik contact opnemen wanneer ik een vraag heb over mijn contract, de betaling of een adreswijziging?
Wanneer je een vraag hebt over je contract, betaling of adreswijziging kun je contact opnemen met Swartbox. Dit kan makkelijk en snel via ons telefoonnummer: 010-714 25 79 of via e-mail administratie@swartbox.nl.
Kan ik wat ik niet langer nodig heb achterlaten?
Bij Swartbox is het niet toegestaan om goederen, afval of kapotte spullen achter te laten op het terrein of in de opslagruimte. In dit geval dien je het af te voeren naar het grofvuil of milieupark. Mochten er toch spullen, goederen of andere zaken achterblijven kan het voorkomen dat Swartbox hier een boete voor in rekening brengt.